České dráhy, no comment.

V pátek jsem strávil ve vlaku o 40 minut víc, v neděli jen o 30. Proč? Samotného by mě to zajímalo. Hledal bych za tím evropské dotace a z nich plynoucí rekonstrukce všeho co jen jde. V Brně je to víc míst, trať na Přerov je navíc jednokolejná, výluky, a s tím spojená údržba není pro cestující nic nového.

Co mě ale překvapilo byl jednokolejný provoz na koridoru. Jednalo se úsek mezi Lipníkem nad Bečvou a Drahotušemi. Chápu, že je potřeba udržovat koridor, ale to že necháme čekat několik vlaků a z protějšího směru pustíme tři vlaky vyšší kategorie (Pendolino, Ex a EC) mi nepřijde jako uplně ideální algoritmus. Opravy jsou jistě potřeba, ale je potřeba aby u toho trpěl zákazník? Na dálnici se k tomu Student Agency postavila čelem, pokud je zpoždění více než 30 minut vrátí vám část peněz, nad 60 minut dokonce celé jízdné.

Silně pochybuju, že se toho od státního vlakového dopravce někdy dočkáme

Other Related Posts:

ČD

České dráhy.

Těžko hledat nějaká slova, tak aby nebyla sprostá. Nicméně se o to pokusím. Cestování studenta z Brna směrem...

21st Jul 2011 - ondra