Nestalo se to poprvé a určitě ne naposled.
Doručovatel zazvonil, vhodil lístek o nezastižení do schránky a odjel. To vše stihl než jsem došel ke dveřím… Moc mě nepotěšil, proto jsem napsal oficiální stížnost. Jaké bylo mé překvapení, když mi z pošty dorazila obálka s odpovědí na mou stížnost.
I když provedené šetření nepotvrdilo neprovedení řádného pokusu o dodání Balíku Do ruky, přistupujeme k Vašemu podání se vší vážností. Balíkový doručovatel byl důrazně upozorněn na nutnost zajištění poskytování poštovních služeb v požadované kvalitě, včetně vyčkávání na reakci adresáta po přiměřenou dobu. Kvalita jeho práce bude i nadále monitorována se zvýšenou pozorností.
Vážený pane Šrámku, Vaše negativní zkušenost s poskytnutou poštovní službou nás velice mrzí. Za případné způsobené nepříjemnosti se omlouváme.
Jen doufám, že si to doručovatel nevzal osobně a příští balík dorazí v celku.